Zoekertjes

Zoekertjes

Familiehulp zoekt een Coördinator thuiszorg - regio Brussel

  • Bij Familiehulp geloven we dat naast een correct en stipt uitbetaald loon, ook een fijne werksfeer tussen collega’s en waardering voor wat je doet belangrijk is. Wij geven daarnaast vertrouwen om autonoom en zelfstandig je werk met voldoende afwisseling te doen. Als grootste gezinszorgorganisatie in Vlaanderen en Brussel biedt Familiehulp zorg en ondersteuning aan iedereen die dit nodig heeft. Vanuit onze missie, visie en waarden vervullen wij een belangrijke maatschappelijke rol. Dagelijks zijn onze #verschilmakers voor en achter de schermen in de weer om onze klanten de best mogelijke zorg en ondersteuning te verlenen.

Jouw taken

Heb je een passie voor mensen helpen én ben je een administratieve duizendpoot? Haal je voldoening uit ondersteuning bieden? Ben je een teamspeler en wil je samen met jouw collega’s echt een verschil maken?

Dan is een job als zorgpartner (interne benaming Coördinator thuiszorg) bij Familiehulp iets voor jou.

Als zorgpartner breng je de zorg en ondersteuning van Familiehulp elke dag mee in de praktijk. Je staat klaar voor klanten in jouw regio samen met collega-zorgpartners en regionale zorgteams. Je brengt de juiste verzorgenden en huishoudhulpen op de juiste plaats. Voor het regioteam Familiehulp Brussel zijn we op zoek naar een collega zorgpartner die bijzonder veel houdt van plannen en administratie.

  • Het coördineren van de zorg voor onze klanten (opmaken en beheren  van zorgplanning voor onze zorgteams, de telefonische bereikbaarheid verzekeren voor onze klanten en medewerkers,…;
  • Het administratief ondersteunen van de dagelijkse werking in de regio met algemeen secretariaatswerk, administratie van projecten en werkgroepen, opvolging medische onderzoeken, ….

Wat verwachten we van jou

  • Je behaalde een bachelor of master diploma bij voorkeur in een sociale richting (sociaal werk, ergotherapie, orthopedagogie, verpleging…);
  • Je bent een echte teamspeler die verantwoordelijkheid neemt;
  • Je gaat nauwkeurig en structureel te werk;
  • Je hebt het plannen in de vingers;
  • Je denkt en werkt klant- en oplossingsgericht;
  • Je bent stressbestendig en communicatievaardig;
  • Je bent flexibel en schakelt vlot schakelen tussen opdrachten;
  • Je werkt vlot met het Office-pakket.

Jouw werkplek is het kantoor van Familiehulp regio Brussel (Koningsstraat 306 te Brussel) en je werkt ook regelmatig vanuit ons satelietkantoor te Wolvertem (Hoogstraat 87/1).

deel:
FacebookLinkedInTwitter