Zoekertjes

Zoekertjes
Vacature Huis voor Gezondheid

Huis voor Gezondheid zoekt een medewerker van de directie

  • Werk jij graag voor een organisatie met een hart voor de Brusselse (Nederlandskundige) zorg? Hou jij van variatie in je takenpakket? Denk je graag proactief mee over optimalisatie van de interne werking? Ben jij iemand die graag anderen in hun job vooruithelpt door mee te zorgen voor goede randvoorwaarden? Dan ben jij de geknipte assistent(e) van de directie van Huis voor Gezondheid. Het Huis is een netwerkorganisatie die streeft naar een kwaliteitsvol Nederlandstalig zorgaanbod binnen het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Wij zijn op zoek naar een medewerker die een steunpilaar vormt op organisatorisch en administratief vlak en efficiënt en discreet bijdraagt aan een vlotte werking van Huis voor Gezondheid. Als assistent van de directie krijg je een job met vrijheid én verantwoordelijkheid in een multidisciplinair team met kansen voor bijkomende opleidingen en vormingen.

Profiel

  • Je voltooide een masteropleiding en hebt daarnaast voeling voor juridische/HR materies
  • Relevante ervaring in personeelsbeleid is een pluspunt
  • Je hebt kennis en inzicht in financieel beleid
  • Je kan vlot werken met de nodige softwarepakketten (Word, Excel, Powerpoint, Outlook, …)
  • Je hebt een hart voor Brussel
  • Je spreekt Nederlands en kan je vlot uitdrukken in het Frans

Competenties

Jobgerelateerde competenties

Je bent de organisatorische en administratieve rechterhand van de directeur en staat deze bij in de strategische en administratieve taken in functie van de werking van Huis voor Gezondheid. Dit betreft, onder meer:

  • ondersteuning bieden bij het opstellen van de jaarlijkse begroting, bij de budgetcontrole en bij de financiële rapportering, het opvolgen en in de praktijk brengen van de arbeidsrechtelijke en sociale actualiteit en wetgeving (arbeidsreglement, CAO’s, policies, …)
  • het aanspreekpunt zijn voor personeelsaangelegenheden (vacatures, sollicitaties, arbeidsovereenkomsten) in samenwerking met het sociaal secretariaat
  • het bijwerken van professionele informatie en regelgeving over vzw’s
  • bijstand bieden in het dagelijks beleid van de organisatie en daarbij ook ondersteunen/notuleren van bestuurs- en algemene vergaderingen

Persoonsgebonden competenties

  • Je kan zelfstandig en verantwoordelijk werken, plannen en organiseren
  • Je werkt ook graag in teamverband en kan snel de juiste prioriteiten stellen om ervoor te zorgen dat deadlines worden gehaald
  • Je bent communicatief sterk en legt makkelijk contacten
  • Je werkt gestructureerd en kan de nodige creativiteit aan de dag leggen
  • Je vindt snel je weg naar de nodige informatie
  • Je denkt proactief mee over de interne organisatie
deel:
FacebookLinkedInTwitter